حبايبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

معلومات جديدة عن العاب نيتندو دى اس

كاتب الموضوعرسالة
MegaZX

فريق العمل
 فريق العمل
MegaZX

المكان : جمهورية مصر العربية

معلومات جديدة عن العاب نيتندو دى اس Empty
مُساهمةموضوع: معلومات جديدة عن العاب نيتندو دى اس   معلومات جديدة عن العاب نيتندو دى اس Icon_minitimeالأحد يونيو 10, 2007 8:35 am

يتم شراء الالعاب الكلاسيكية مثل كونتر و هكذا حتى ميجا مان نيس و العاب كتيرة من القديمة
مما يؤدى الى شراء الجهاز كل مما يحب اللعب الكلاسيكية و عموما هما اشترو العاب كتيرة من القديمة و نزلت فعلاا فى السوق و الناس دى راى فيها انها زكى جدا لانها كده حتجزب محبى العاب الكلاسك جيم و العاب المجسمات الجديدة فضربت كل المثل المعروف عصفورين بحجر واحد و ان الجهاز سيكتسح لوجود اتنين شاشة و مجسم الخ.... و الفكرة دى انا بفكر فيها من زمان على فكرة حكاية التعريب بيكون السورس هو هوه و يتم تغير اللغة دون استخدام لغات معقدة كالهكسا و انما يتم تغير من اللغة القديمة الى الجديدة و انا عملت حسابى فى الحكاية دى و يا شباب بالله عليكوا الى عندوا اى فكره يضفها عشان نطور العابنا تكون قصة جديدة او تطوير برنامج جيم ستار لانه قليل الامكانيات و عايز اشوف اراكم و اطمنوا ملء الشاشة شغال و فيديو و صوت و الجديد على ذراع التحكم الى عندوا اى ارء من فضلكم يضفها مستنى اراكم و افكاركم لا تبخلوا علينا و عايز نسخة من كابتن ماجد اللغة الانجليزية و على فكرة الى يبرمج اللعبة من اولها لاخرها يكون صنعها و يكون مؤلف لها و لا يتعرض لاى مساله و ان شاء الله نكون كده لا تبخلوا علينا باراكوا فى رعاية الرحمن

معلومات جديدة عن العاب نيتندو دى اس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف تصبح مصمم العاب